luni, 20 decembrie 2010

A început marele tămbălău de Crăciun/An Nou




Anul acesta la noi în cartier, şi din câte am auzit de pe la colegi, şi cam în tot oraşul minunaţii colindători au început încă de la 1 Decembrie cu vestitul pe motiv că ei pleacă în vacanţă şi cineva tot trebuie să îi pună la curent pe toţi sibienii, hellooo, că va veni Crăciunul .
Eram foarte curioasă când vor începe şi tămbălăul pentru Anul Nou, mda.... muream de curiozitate... .
Pentru că azi nu am muncit, a fost ziua mea liberă ... de mult nu am mai avut una, pe la vreo 2 jumate abia mi-am mişcat fundul la cumpărături ... nu-i aşa după atâta leneveală azi trebuia să şi mănânc ... pântecul cere!, ce mai... .

Şi aşa în ziua mea de relax în timp ce ieşeam de la aprozar mă trezesc că mă izbeşte exact în tropa lui Eustache un muget ... naiba!, ce-o fi ? ........ . Nu apuc să mă dezmeticesc că unul mic cu o blană de oaie în spate si cu o baniţă îmi zice: "dă un ban pentru muzică" ... Ptii, drace! ... frumoasă muzică, frumoasă arătare care pe deasupra mă şi tutuieşte mai ales că vrea să tragă foloase de pe urma mea ... .
Nu apuc să zic nimic pentru că nu ştiam ce mi se întâmplă, ce muzică?, ce bani? .... . Mucilă ăsta nu mă slăbea cu banul lui, îi zic n-am ...nu mă lasă ... după colţ apare o babă ... am scăpat, a alut-o pe dumneaei în ture.
 Şi merg liniştită către casă încercând să îmi dau seama de unde vine tămbălăul, după alt colţ alt mucos cu acelaşi text ... până acasă 3, bun ... .
Şi apuc în sfârşit să văd de unde vine toată larma, fix din spatele blocului meu ... firar... erau vreo 5 bucălaţi roşiori de la ceva grade cu minus de afară şi câteva de la acidităţile consumate în prealabil, îmbrăcaţi care mai de care mai deocheat, cică de An Nou, urlau ca din gură de şarpe, ce? ..... nu ştiu, nu am înţeles pentru ca băteau zdravăn în beşicile de porc bine întinse ... mai ceva ca la revoluţie.

Cam aşa se pare că o vom ţine până de Revelion şi probabil încă o săptămână după. Cât despre vestitori nu s-a mai auzit nimic de vreo 2 zile, semn că îs plecaţi în vacanţă la uşi cu mai multă dare de mână decât la noi.

Doamne fereşte-ne pe noi locuitorii acestor cartiere de asemenea "Vestire" care sperăm să nu ţină mult, dar cine ştie ... .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati-va cu parerea